18 مرداد 1402
243

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان از آغاز پروژه «اج دی» سازی آنتن سیمای مرکز گلستان خبر داد.

آغاز «اچ دی» سازی صدا و سیمای گلستان

.به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رسول شکری‌نیا عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما و افتتاح پروژه‌های صدا و سیمای مرکز گلستان که با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما شبانه‌روزی برای آگاهی بخشی تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما اخلاق را بر کردار و عملمان حکم‌فرما می‌کنیم و معتقدیم اخلاق جزء اولویت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تصریح کرد: صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتی است که تلاش دارد در عرصه جهاد تبیین پیشتاز باشد و در کنار آن مطالبه گری به حق و درست را اجرایی کنیم.

شکری‌نیا گفت: امروز تمامی کارکنان صدا و سیمای مرکز گلستان در کنار تعهد و تخصص،  بین و اندیشه اجرای خواسته‌های مردمی را در دستور کار دارند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما در مرکز گلستان بر این بوده که آنتن صدا و سیمای مرکز گلستان مردمی، جامع، کامل و برآورنده سلیقه‌های مختلف مردم باشد.

 

مدیرکل صدا و سیمای گلستان تصریح کرد: کنشگری فعالانه یکی دیگر از ماموریت‌های صدا و سیمای مرکز گلستان بوده و من هم بر این نظر هستم که کنشگری فعالانه صدا و سیما سایر دستگاه‌ها را نیز به فعالیت وادار می‌کند.

شکری‌نیا تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که دوربین صدا و سیمای گلستان در تمامی عرصه‌ها حاضر باشد و تمامی برنامه‌ها و جشنواره‌ها و مناسبت‌ها را به صورت کامل پوشش دهد.

وی اضافه کرد: تمرکز دشمن بر استان گلستان متفاوت است اما خوشبختانه با تلاش همکاران ما در صدا و سیمای گلستان بسیاری از توطئه‌های دشمنان در همان ابتدا خنثی شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: «اچ‌دی» سازی آنتن صدا و سیمای مرکز گلستان آغاز شده و به عنوان مرکز پیشتاز در این عرصه فعالیت خواهیم کرد.

شکری‌نیا گفت: صدا و سیما رسانه مردم و رسانه نظام است و امیدواریم با توسعه امکانات، اتفاقات بهتر از گذشته در گلستان رخ دهد.

وی بیان کرد: ما خود را سرباز عرصه جهاد تبیین می‌دانیم و تلاش ما بر این است آنتن صدا و سیمای مرکز گلستان رسانه‌ای مردمی و انقلابی باشد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


https://gorganema.ir